Media Flame is uitsluitend bereikbaar via e-mail

Dit doen we via een online helpdesk-ticket systeem.
Dit systeem helpt ons vragen sneller af te handelen.

 


9 november 2015 - KLANT BIJ KPN?

Per direct heeft KPN haar mailservers uitgezet zonder klanten
daar deugdelijk over te informeren.  Als e-mails verzenden niet meer lukt, dient u uw uitgaande e-mailserver in het e-mailprogramma dat u gebruikt te wijzigen:

mail.uwdomeinnaam.nl
(dus als uw domeinnaam "jansen.nl" is, wordt uw nieuwe instelling "mail.jansen.nl")
 
 
Helpdesk bestaande klanten

Bent u klant bij Media Flame? Stuur uw vraag naar helpdesk@mediaflame.nl

Er wordt dan automatisch een helpdesk-ticket voor u aangemaakt.
Indien wij telefonisch contact nodig achten nemen wij op onze kosten telefonisch contact met u op.

 

Contactformulier

Hebt u een vraag en bent u nog geen klant bij Media Flame?
Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen indien nodig zo spoedig mogelijk contact met u op.
U kunt ook een losse e-mail sturen aan info@mediaflame.nl

 
reclamebureau Oosterhout